Wednesday 27 February 2013

♥ Anak Bongsu ♥



* Hai semua ! 
Hari ni hari yg teruk untuk aku. Tau tak kenapa? Sebab aku marah adik aku tu . Sampai naik pening kepala aku. Perangai dia Ya  Rabbi ! Mengada-ngada , Gedik sungguh ! Budak-budak la nie Memang mcm nie kot noh? Anak menakan aku yg sebaya adik aku pun perangai mcm nie jugak. Gila sungguh. Kecik-kecik dh perangai mcm nie. Bila besar taktahu lah kan.  Aku yang marah dia , aku yg pening kepala. Aduh ! Kalau tak marah makin menjadi-jadi lah dia. Huhu. Anak bongsu Memang mcm nie eh? Ggggggggrrrrrrrrrrrrrrrr !! Mcm nak penampar jyeee. Tapi sabar jelahh. Nasib adik akuu. Hmmm ~
Nak taw yg mana adik aku? Ni haaaaa….


Adik aku yang Pakai baju warna merah tu. Nama samaran Dyra .
Yang baju purple tu anak menakan aku . Wawa. Satu geng dengan adik aku nie. Umur pun sama.
Aku yg Pakai baju coklat tuu . Hehhee. Makin tembam jea aku kan? Tapi comell…Hehehehe *Perasan* 
Yg Pakai baju putih tu cousin aku. Sama umur dengan adik laki aku . Nama dia Anim . tu nama pendek dia *
Yg last sekali yg baju hitam tu , sepupu aku jugak. Kakak kpd yg baju putih nie..Nama dia Nadia * Muda setahun jea dari aku *


Sebab apa aku marah dia? Sebab dia nie balik sekolah xmandi , xmakan n xmau buat kerja sekolah. Dh la dari kelas atas turun kelas bawah. Asyik main2 jea keje dia sampai mak abah aku pun tension. Aku? Lagi laaa. Sebab apa yg aku ckp mcm masuk telinga kanan , keluar telinga kiri. Sabar jea lah dengan dia nie. Huhu. 

Dh tuu ade ke sebab aku tegur dia , dia hempuk lappy aku? Mana aku tak angin? Aku punya fon pun dia hempuk. Nasib baik xrosak. Memang aku dh hilang sabar dh tadi. Tampar menampar ade lah tapi dia?? Smpai terajang aku kot. Haaaaaaa. Amacam. Kurang ajar kan? Erm….

Last-2 aku repot kat mak aku yg tgh keje tu. Kena marah deh diaa. Hehehe. Lega hati aku J Hehehe..* Anak bongsu Memang mengada-ngada, Aku rasa adik laki aku dgn adik bongsu aku ni. Adik yg laki aku lagi baik. Ikut cakap kak dia nie haaaa. Bagus-2. Hehehe.* Adik aku yg laki tu kannn.. Kalau dia balik dari asrama , selalu aku buli diaa. Kikiki :D Sebab dia nie tak pernah nak bantah ckp-2 aku. Hahahhaa.* Baikkan adik laki aku nie? Hehehehe.. Actuaally aku nie pemalas sikit. Tu yg asyik buli diaa.* Bila dia da balik hostel , baru aku jadi rajin SIKIT ::D Hehheehe  *

Okeylah .. Dah la tu aku mengadu. Mcm terOVER pulak kat sini. Hehehe. J Okey lah. Byebyebye.
* Assalamualaikum *





No comments:

Post a Comment